piątek, 18 listopada 2016

Dobry wieczór :)

Uff, w końcu nadeszła chwila na oficjalne powitanie :) W zasadzie od początku ciąży z zapałem czytam wszelkie blogi parentingowe, więc w końcu pomyślałam sobie: a może by tak samej spróbować? I oto jestem :) Młoda mama z Warszawy, obecnie w 22 tygodniu ciąży. Z niecierpliwością oczekuję przyjścia na świat mojej córeczki, która ma zawitać u nas już/dopiero (nie jestem pewna która wersja jest bliższa prawdy) w marcu. Liczę na to, że będę mogła się dzielić w tym miejscu przeżyciami, wrażeniami, przemyśleniami, a także opiniami. Ale liczę tez na was :) Na ludzi, którzy będą obserwować mojego bloga, zostawiać komentarze i dzielić się swoim zdaniem. Mam nadzieję, że razem uczynimy go miejscem ciekawym i pełnym życia :)

10 komentarzy :

  1. Ale super Karola, czekam na kolejne wpisy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie mogę się doczekać ciąży. Bardzo chciałabym być mamą. Bardzo lubię blogi parentingowe więc postaram się być tu częstym gościem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba blog. Obserwuje, bo pewnie kiedyś też przyjdzie i na mnie czas, ale do tego to jeszcze długo długo. Czekam na ciekawe notki z Twoimi przemyśleniami i doświadczeniami <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama urodziłam się w marcu! Dużo zdrówka kochana dla Ciebie i maleństwa ;)

    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również urodziłam w marcu - tego roku ;) I odkąd zaszłam w ciąże również czytałam mnóstwo blogów parentingowych, ale zanim udało mi się samej założyć swojego to córeczka miała już 4 miesiące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie namawiała siostra, która już takiego bloga prowadzi, ponieważ sama nie mogłam się zmobilizować :) Ale się udało. Życzę Ci powodzenia :)

      Usuń
  6. Powodzenia. :) z pewnością będę tutaj często zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia. :) z pewnością będę tutaj często zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam ciekawa jak to wszystko się zaczęło :) dlatego też zawitałem, aż tutaj. I zobacz jak wszystko pięknie się rozwija. Malutka jest już tuż, tuż. Ty piszesz świetne artykuły i masz wiernych czytelników! Same sukcesy i ogromnpozytywnej energii! Zawsze bądź sobą, tak samo szczerą i naturalną ;). Buziak!

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.