piątek, 18 listopada 2016

Zapraszam do kolejnej edycji Blogosfery

Witam wszystkich, jestem świeżo upieczoną blogerką, oraz mamą oczekującą na przyjście na świat mojej pociechy. Post powitalny i zapoznawczy ukaże się niebawem, a tymczasem chciałabym wziąć udział w kolejnej edycji blogosfery. W tym miesiącu do przetestowania są butelki "Little Cutie" oraz elektryczny sterylizator parowy.
Jestem w trakcie kompletowania wyprawki dla mojego dziecka i uważam, że takie urządzenie byłoby bardzo przydatne i na pewno ułatwi mi życie w pierwszych miesiącach bycia pełnoetatową mama :)
Zapraszam również wszystkie blogujące mamy do zgłoszenia się do Blogosfery i wzięcia udziału w testowaniu. Zgłoszenia przyjmowane są do 30 listopada.

Możecie zgłaszać się tutaj: Blogosfera Canpol Babies

2 komentarze :

Recent Posts

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.