wtorek, 5 września 2017

Blogosfera Canpol Babies

Zaczął się kolejny miesiąc, a więc nadszedł czas na to, by po raz kolejny zgłosić się do najnowszej edycji blogosfery Canpol Babies. Próbujemy swoich sił, może uda się zorganizować konkurs, albo przetestować produkty. A jakie w tym miesiącu?

W aktualnej edycji do zdobycia są zestawy "Krówka", w skład których wchodzi: kubek niekapek, miseczka i śliczna maskotka Krówki.

Was również zachęcam do zgłoszenia się na stronie >Canpola<. 10 osób zostanie wytypowanych do testowania, a 10 do zorganizowania konkursów, w których będzie można wygrać aż 20 zestawów! Jeśli się nie uda, to nic straconego. Zawsze możecie próbować biorąc udział w konkursach. Na zgłoszenie sie jest czas do końca bieżącego miesiąca, tj. 30.09.2017 i należy to zrobić >TUTAJ<

Jeszcze raz zachęcam i życzę wszystkim powodzenia :)

10 komentarzy :

  1. Miałam kiedyś dla córki taki niekapek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta krówka :) Moja córka nkocha krówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że mam już duże dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw dla maluszków, a krówka urocza :)
    Mogłabyś kliknąć w linki u mnie w najnowszym poście ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba tez się zgłoszę do organizacji konkursu bo fajny ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw, moje dziecko kocha krowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też testowaliśmy ten zestaw, polecamy i zapraszamy do nas na http://muminpatchwork.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również zgłosiłam mój blog www.blogmama.pl do blogosfery Canpol z nadzieją na testowanie. Mam nadzieję, że również będę mogła testować produkty tak jak WY:-)

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.