piątek, 17 marca 2017

Witamy Julię :)

Jak już pewnie większość wie, wczoraj, tj 16.03.2017r o godzinie 16.13 przyszło na świat największe szczęście mamusi i tatusia <3
Nasza córeczka ma na imię Julia.
Wcześniej z imieniem byliśmy dość tajemniczy bo w sumie jeszcze do wczoraj nie mieliśmy pewności na 100%.
Ale malutka (54cm i 2880g) jest już z nami. Wszystko z nią w porządku, jest zdrowa i śliczna. Było ciężko, ale się udało. Ja czuję się, o dziwo, bardzo dobrze, siły mi wracają, więc myślę że szybko dojdę do siebie. Julcia jest aniołkiem, mało płacze, daje mamie odpoczywać i spać, pod warunkiem że może się przytulać. Z karmieniem były troszkę problemy, ale idzie nam coraz lepiej, córcia świetnie sobie radzi.
Wczoraj jeszcze nie bardzo to do mnie docierało, ale dziś jestem już bez pamięci zakochana i się napatrzeć na kruszynkę nie mogę :)

Za parę dni jak wrócimy do domu ze szpitala i zasiądę do komputera wszystko wam opowiem. Czekajcie cierpliwie na relacje :)

17 komentarzy :

  1. Gratulacje, śliczna córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) Trzymajcie się ciepło, uczcie się siebie, trzymam kciuki za Wasze karmienie.
    My do końca też nie byliśmy pewni z imieniem, długo miała być Kornelia a ostatecznie wybraliśmy Alicję

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę zdrowia! Ciesz się córcią, wpisy poczekają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Niech córcie zdrowo rośnie i daje mamie pospać w nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz gratki i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i dużo siły dla Ciebie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojojojoj! Jak zwykle przegapiłam najważniejsze :) Ale jak tylko napisałaś komentarz na moim blogu, już wiedziałam- dlatego gratuluję Ci Kochana z całego serducha. Przed Wami nowy etap w życiu- bardzo trudny ale i piękny. Zdrówka dla Małej Julci (mój Jasiek też miał być Julką ale zdecydował się być chłopcem ;) )Cudowne imię- najpiękniejsze i moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję po raz kolejny szczęśliwym Rodzicom teraz czeka Was najpiękniejszy okres :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne imię, śliczna córeczka! Dużo zdrowia dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę Wam wielu wspólnych chwil. Szczęście już macie, ma nawet imię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Wszytko co najwazniejsze już masz! Cieszcie się sobą! Ja miałam dwie ciąże zagrożone i dwa ciężkie porody, ale już o tym wszystkim nie pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To teraz dużo zdrówka i sił dla was, i mnóstwa uśmiechu na co dzień mimo nieprzespanych nocy czy wyżynających się ząbków!

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.