czwartek, 8 czerwca 2017

Blogosfera Canpol Babies- zgłaszamy się

W zeszłym miesiącu zagapiłam się i zapomniałam o zgłoszeniu do kolejnej edycji Blogosfery Canpol Babies, więc teraz robię to wcześniej. Przede wszystkim zależy mi na zorganizowaniu konkursu, w którym do wygrania będą świetne nagrody. A co to będzie tym razem? Zestawy "Toys"  w skład których wchodzą: dwie butelki (jedna duża, jedna mała), kubek niekapek, smoczek, oraz termoopakowanie na butelki. Wszystko w odcieniach zieleni, dzięki czemu nadaje się zarówno dla chłopców jak i dziewczynek.

Jeżeli prowadzisz bloga i chcesz zorganizować konkurs, albo przetestować te produkty, to zapraszam do zgłaszania swojego uczestnictwa na stronie >Canpolu<. A jeśli się nie uda, to nic straconego! W następnym miesiącu będzie możliwość wygrania takiego zestawu w konkursie na innych blogach (może nawet na moim), a do zgarnięcia będzie ich aż 20! Zgłoszenia przyjmowane są do końca bieżącego miesiąca, tj. 30 czerwca >>TUTAJ<<.
Życzę wam powodzenia!!

5 komentarzy :

  1. no mój synek już wyrósł z takich rzeczy :D ale inne mamy pewnie skorzystają :D ja tam jakoś nigdy nie miałam szansy na testowanie od nich

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Młody też już za duży, ale kiedyś się tam zgłaszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko kiedy zgłaszam się do jakiegoś testowania... hm ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie zgłaszałam się już wieki do Canpolu. Fajny ten zielony zestaw

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.