środa, 21 grudnia 2016

Święta w trybie SLOW...


Święta tuż tuż a u nas wciąż świątecznego wpisu brak. Ba, nawet choinki jeszcze nie mamy!! Otóż w tym roku na święta sobie odpuściliśmy i planujemy je spędzić w trybie slow...

W przyszłym roku będzie już z nami córeczka, więc będziemy mieć większy zawrót głowy niż teraz, więc chcemy skorzystać z tej okazji na spokojny grudzień. Jednak to nie jedyny powód. Kolejnym jest moje koszmarne samopoczucie pogarszające się z tygodnia na tydzień. Dokuczają mi coraz większe mdłości, jestem wciąż osłabiona, obolała a i jeszcze ostatnio gorączki dostałam, która położyła mnie już totalnie do łóżka. Tak więc jestem totalnie nieprzytomna i ledwo się trzymam na nogach, gdzie tu więc siły na cały ten świąteczny rozgardiasz?
Wigilię w tym roku przygotowują moja jeszcze-nie-teściowa wraz ze swoją siostrą, a w ramach obdarowywania prezentami w tym roku zarządzone jest losowanie :) Jest to bardzo wygodna forma, która dorosłym bardzo ułatwia święta, a i nikt nie pozostanie poszkodowany. Szczególnie teraz, gdy ogromne zasoby naszych pieniędzy pochłania doprowadzenie wszystkich spraw w Polsce do porządku, a także remont, wymiana mebli i wyprawka dla dzidziusia.
Więc pozostaje mi kupić prezent dla osoby z losowania, doprowadzić się do porządku (muszę coś zrobić z włosami i znaleźć coś do ubrania w czym będzie mi wygodnie, a i będę przypominać bardziej istotę ludzką niż potwora ;) ), no i oczywiście kupić oraz ubrać choinkę. Myślę, że w te parę dni się wyrobię..

Ale część prezentów jest już zakupiona (jak skromnie by to nie wyglądało w tym roku) i nawet nabyliśmy Czapkę Mikołaja, aby świąteczny klimat wprowadziła :) Powiesimy kilka lampek i spędzimy czas w rodzinnym gronie. Czego chcieć więcej? :)

14 komentarzy :

  1. Z dzieckiem też można mieć święta w trybie slow, więc tego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czas spędzony w rodzinnym gronie podczas świąt jest naaajlepszy<3 tak jak napisałaś- czego chcieć więcej!
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta z rodziną są najważniejsze. Ja w tym roku obawiałam się, że będziemy sami, ale na szczęście rodzice nas odwiedzili, więc będziemy w komplecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że udało się mieć w tym roku rodzinne święta :) Zawsze to przyjemniej i radośniej :)

      Usuń
  4. Podoba mi się ta wersja slow, a opcja z losowaniem prezentów jeszcze lepsza! Pamiętaj, że najważniejsza jest rodzina i to że spędzicie kilka dni w cudownej atmosferze, a na widok wszystkich przysmaków jakie znajdziesz na stole może i sama poczujesz się lepiej :)) życzę Ci MNÓSTWO pozytywnej energii!
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz radę i zdradzę ci w sekrecie, że kobieta w ciąży i tak pięknie wygląda więc obojętnie co włożysz i tak będzie promieniała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no niestety ja coraz bardziej czuję się jak grubiutka nieatrakcyjna beczka, ale dziękuję za miłe słowa :) Pozostaje mi sobie wmawiać, że osoby postronne widzą to tak jak ty, a nie jak ja :P

      Usuń
  6. wesołych świąt w trybie slow :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. współczuję mdłości i złego samopoczucia, ale przejdą na pewno :)
    Ja dziś ubrałam choinkę :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja przyjaciółka niedawno urodziła (Hania ma dwa tygodnie) i już przyszykowała jej piękne pierwsze święta :) Nie ma większego prezentu, niż taki maluch w łóżeczku. Na pewno będziesz pięknie wyglądać, kobieta w ciąży rozkwita i promienieje i to naprawdę widać :) życzę dużo zdrówka i by męczące dolegliwości nie dolegały :*
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję. :* Kobieta w ciąży wygląda zawsze przepięknie, nieważne co ubierze. :)

    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby kolejne święta były cudowne wraz z przyszłą córeczkę. Życzę zdrówka dla mamy i małego dzidziusia w brzuszku. Pozdrawiam i przesyłam buziaki.
    http://strefcreate.blogspot.com/ , zajrzyj do mnie, to dopiero początki, ale mam nadzieję, że znajdziesz post który Ci się spodoba!♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zadaniem w tym roku było nakrycie stołu na wigilię, prezenty tylko dla dzieci. Na luzie, bez góry żarcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.