piątek, 9 grudnia 2016

Blogosfera Canpol Babies

Zapraszam do wzięcia udziału w kolejnej edycji Blogosfery Canpol Babies. My już się zgłosiliśmy z nadzieja, że może w tym miesiącu uda nam się załapać na testowanie.
A co tym razem można dostać? Wielofunkcyjną matę do zabawy "Kolorowy ocean".
U nas wciąż trwa kompletowanie wyprawki dla córci, ale w matę edukacyjną zaopatrzeni jeszcze nie jesteśmy. A czas płynie nieubłaganie, więc trzymajcie kciuki, żeby nam się udało :) Mamy już buteleczki wygrane z konkursie tej samej firmy, które są naprawę prześliczne, tutaj macie odnośnik do wpisu o nich  >KLIK< , oraz dwa smoczki, które sprezentowała mi moja mama, a przyszła babcia i muszę przyznać że się w nich zakochałam. Są urocze. Dlatego mam nadzieję zaopatrzyć się w więcej produktów od Canpol Babies :)

Zachęcam również wszystkie blogujące mamy, które także chciałyby przetestować taką matę do zgłoszenia się  >TUTAJ<  do dnia 31 grudnia 2016r.

6 komentarzy :

  1. Moje dzieciaki na matę zdecydowanie za duże, ale podeślę siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie gdybym nie miała już jednej maty skusiłabym się :)))) Co nie zmienia faktu, że moja córka uwielbia bawić się na macie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się zgłosić także do organizowania konkursu na swoim blogu, gdzie inni będą mogli wygrać u ciebie taka matę, skoro ty nie potrzebujesz :)

      Usuń
  3. Nasz Omen uchował się bez maty edukacyjnej, a bardzo marzyłam o jednej dla niego. Niestety nikogo w rodzinie nie było wtedy stać na takie cuda, nas również ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakby co mam mate do sprzedania... ale mam nadzieję że uda Ci się wygrać powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj bardzo chętnie się zgłosimy w wolnym czasie :)
    Trzymam za Was kciuki

    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.