środa, 23 listopada 2016

Butelki Canpol babies


Wróciłam niedawno z powtórnego USG połówkowego, ponieważ malutka ostatnio źle się ustawiła i nie pozwoliła się lekarzowi do końca zbadać. Dziś uzupełniające badanie udało się bez żadnych przygód i niespodzianek i na szczęście wszystko jest w porządku, więc mamie spadł kamień z serca :)
Wracając z przychodni odebrałam buteleczki, które jakiś czas temu udało nam się wygrać w konkursie na blogu MamaMagda.
Są to butelki antykolkowe EasyStart firmy Canpol babies, o której już słyszałam wiele pozytywnych opinii, a teraz w końcu będę mogła je sama wypróbować :) Na chwilę obecną mogę powiedzieć, że są one bardzo starannie wykonane, kolory są bardzo żywe, a obrazki ładne. Butelki są różnej pojemności i o zastosowaniu dla dzieci w różnym wieku, począwszy od 0+m przy butelce 120ml, a kończywszy na +12m przy 300ml. W zestaw wchodzi również kubek niekapek. Generalnie jestem bardzo zadowolona z nagrody i już nie mogę się doczekać, aż moja córcia sama będzie mogła ją wypróbować :)




14 komentarzy :

  1. Moja bratowa ostatnio zaopatrzyła się w nie i bardzo chwali ;)

    Również obserwuję ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia i post ;) Gratuluje i zapraszam na kolejne konkursy ! Jestem stalym czytelnikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że buteleczki się u Was sprawdzą, są urocze ;) jestem zakochana we wszystkich rzeczach dla maluchów. Zdrówka życzę dla Ciebie i dzidziusia.

    +zaczynam obserwować
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za Twoje macierzyństwo, nie z doświadczenia ale wiem że to bardzo ciężki jak i piękny czas w życiu kobiety. Dużo siły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super buteleczki, szczególnie te z konikami mi się podobają ;) Dziękuję za poklikanie u mnie w poście, polecę Twój blog w następnym poście :* dodaję także ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to dobrze że wszystko ze szkrabem okej, a buteleczki cudne, sama ostatnio kupowałam chrześnicy takie

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę zdrowej pocieszki i wytrwania w blogowaniu ^^ Obserwuję i mam nadzieję ,że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post <3 Cudowne butelki :) Obserwuję ;)

    http://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako świeża mama powiem tak: jeśli Córa nie bedzie wymagająca to pewnie buteleczki podpasują. Tego życzę! Ja z Mężem mamy chyba pięć butelek w domu, zanim trafiliśmy na taką, co by Małemu podpasowała, trochę czasu (i pieniędzy ;) ) minęło! :) Canpolu Haberman jest niezły, ale u nas był za szybki przepływ. Skończyło się w koncu na Dr Brown's, rzeczywiście kołek nie ma! :)

    http://wczesniakowe.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mam nadzieję, że butelki podpasują. Widzę, że synek wybredny :P Ale dobrze, że w końcu udało się mu dogodzić :)

      Usuń
    2. Raz że wybredny, a dwa, że wcześniak (a może stąd te problemy z dopasowaniem?) ale dało radę na szczęscie :) jeszcze mam nadzieję, że uda się karmić piersią, staramy sie nauczyć :)

      Usuń
  10. Ja kocham butelki avent, a koło roczku zmieniłam na nuk ;-) podejrzewam że przy drugim dziecku będzie podobnie
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mój synek był mały to kupowałam mu butelki z Aventu, tez sie fajnie sprawdzały :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.