wtorek, 23 stycznia 2018

Najpopularniejsze wpisy z 2017r

Styczeń to niezmiennie czas wszelkich podsumowań. Podzieliłam się już z Wami zmianami jakie wprowadził w moim życiu rok 2017 (>TUTAJ<), teraz przyszła kolej na blogowe podsumowanie ubiegłego roku, czyli jakie wpisy były przez was najchętniej czytane :)


Przyznam, że zestawienie odrobinę mnie zaskoczyło. Najczęściej zaglądacie do wpisów zawierających porady, oraz takich bardziej.... merytorycznych. Takich, z którym można uzyskać konkretną wiedzę lub informację. W sumie trudno mi się dziwić, każdy szuka w internecie informacji. Muszę jednak przyznać, że ja zdecydowanie wolę inne swoje teksty i pisanie zupełnie innych rzeczy sprawia mi większą przyjemność. Chyba będę musiała się dostosować do odbiorców i zamieszczać więcej tego typu postów.

A oto zestawienie najpopularniejszych wpisów 2017r:


Wpis dość formalny, jednak poruszający bardzo ważną kwestię, w szczególności dla par nie będących po ślubie. Wyjaśniam w nim na czym polega cała procedura, oraz dlaczego warto zadbać o tą sprawę jeszcze przed narodzeniem dziecka. Wyjaśniam jakie są z tego korzyści, oraz jakie mogą byc konsekwencje zaniedbania.


Wpis przybliżający temat, z którym powinna zapoznać się każda młoda mama. Szczególnie przydatne w pierwszych miesiącach życia malucha. Można dowiedzieć się czym są skoki rozwojowe, oraz kiedy mniej więcej występują (w jakich tygodniach życia dziecka), oraz z czym wiąże się każdy kolejny skok. Pozwala zrozumieć zachowanie naszej pociechy, dzięki czemu możemy się stać o wiele wyrozumialsi. Aczkolwiek przyznam, że przestałam patrzeć na tabelę skoków, gdy Julka zaczęła ząbkować.


Czyli co warto kupić podczas gromadzenia wyprawki dla dziecka. Jak wiadomo, każda przyszła mama zawsze jest zasypywana milionem gadżetów, które koniecznie musi mieć. Wydaje krocie, aby zaopatrzeć się w absolutnie wszystko, po czym połowa leży nieużywana... znacie to? Ja tak. W tym wpisie dziele się swoimi wyprawkowymi doświadczeniami. Stworzyłam listę w co warto się zaopatrzeć w pierwszym półroczu życia naszego malucha i mam nadzieję, że ten wpis pomógł (i jeszcze pomoże) jakimś przyszłym mamom :)

Mam nadzieję, że zestawienie się podoba, a wpisy przydały wam, lub waszym bliskim. Oby w tym roku powstało więcej tak obleganych postów. Teraz wiem, co najchętniej czytacie i postaram się do tego dostosować. 
A Ciebie, który z tych wpisów najbardziej zainteresował ?

3 komentarze :

  1. Wcale się nie dziwię, że te wpisy okazały się najpopularniejsze bo zawierają dużo cennych informacji.Szczególnie ten pierwszy:)
    U mnie nie wiem czemu co roku najpopularniejszym wpisem jest recenzja bepanthenu:D

    OdpowiedzUsuń
  2. merytoryczne wpisy są zawsze w cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stainless Steel Beads | Titsanium Art | Titsanium Art | Titsanium Art | Titsanium Art
    Titsanium Art is a piece of art that allows you to does titanium have nickel in it create unique designs with just your titanium easy flux 125 amp welder imagination. titanium pry bar It is a cutting-edge art piece that titanium grades utilizes $6.00 · titanium water bottle ‎In stock

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.