czwartek, 12 stycznia 2017

Kolejna edycja Blogosfery!

Wraz z nowym miesiącem ruszyła następna edycja Blogosfery Canpol babies! Markę tą znamy i lubimy, więc nie mogło zabraknąć też naszego zgłoszenia. Może uda nam się dostać nowy zestaw do testowania, albo zorganizować dla was konkurs :)


A co w tym miesiącu jest do zdobycia? Zestaw "Maszyny"! Co wchodzi w jego skład możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej.
Jak sami widzicie, zestaw ma wiele elementów, znajdziemy tam i smoczek z łańcuszkiem i opakowaniem do jego przechowywania, dwie piękne buteleczki wraz z termoopakowaniem, oraz śliniaczek :) Wszystko jak zawsze w żywej kolorystyce i ozdobione pięknymi rysunkami. Kompletowanie wyprawki u nas jest coraz bardziej bieżącym tematem, z racji zbliżającego terminu pojawienia się między nami naszej córci, więc mamy nadzieję, że nam się w tym miesiącu powiedzie :)

Jak zwykle zachęcam wszystkie blogerki którym taki zestaw się przyda do zgłoszenia się na stronie Canpolu >KLIK< do końca miesiąca, tj. do 31 stycznia. Życzę wam wszystkim powodzenia!!

9 komentarzy :

  1. Nie korzystam z tego typu akcji, acz Canpola używamy - mieliśmy dokładnie ten ochraniacz na buteleczkę :) ciepła to on nie trzyma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Już działam z Canpolem - właśnie przygotowuję konkurs z "matą". Jakby co - zapraszam ;) :D I oczywiście podpisuję się pod Twoim zaproszeniem dla innych mam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczę Ci że wygrasz i przetestujesz :) ja takie buteleczki mam jeszcze przed sobą, stąd ciekawa jestem twojej opinii!
    i rzeczywiście, cały zestaw wygląda super, te delikatne kolory i super rysunki są bardzo zachęcające! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy zestawik, ale na pewno mi się nie przyda bo nie mam dzieci :D Mimo to jest przsłodki :)

    Mam ogromną prośbę, mogłabym prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście? Zawsze się odwdzięczam :D
    http://sarowly.blogspot.com/2017/01/33-romwe-winter-wishlist.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia! ;) Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw, my korzystaliśmy z innej firmy. Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. I my już działamy z Canpolem :) A Tobie życzę powodzenia, trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.