sobota, 11 lutego 2017

30 edycja Blogosfery

W tym miesiącu także zgłaszamy się do kolejnej edycji Blogosfery Canpol Babies, jednak przede wszystkim z myślą o możliwości zorganizowania dla was konkursu. Co prawda w przyszłym miesiącu moja córcia już będzie na świecie, ale na produkty, które są do testowania będzie jeszcze za malutka. A właśnie, co w tym miesiącu można zgarnąć?
Zestaw "Krówka", w którego skład wchodzą: kubek niekapek, sztućce i miseczka, do nauki jedzenia :)

Jeśli jesteście chętni do przetestowania takiego zestawu, zachęcam do zgłaszania się na stronie Canpolu, a dla tych, którym się nie uda zostanie jeszcze 20 takich zestawów do wygrania w konkursach na innych blogach! Kto wie, może na moim? 
Tak więc zachęcam wszystkie blogerki którym taki zestaw się przyda do zgłoszenia się na stronie >KLIK< do końca miesiąca, tj. do 28 lutego. Życzę wam wszystkim powodzenia!!

8 komentarzy :

  1. Jak bedziesz stosować niekapka, jak jeszcze dziecka nie urodzilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę czytać ze zrozumieniem. Zgłaszam się do zorganizowania konkursu na blogu, a nie do testowania produktów.

      Usuń
  2. Mamy dokładnie ten niekapek- jest super. Pokonał nawet kilka razy droższy od siebie avent w naszym odczuciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, w tym miesiącu odpuściłam ;) Nowa strona o czesaniu tak mnie pochłania, że inne atrakcje schodzą na drugi plan ;) A Tobie życzę powodzenia :D Bo to fajna zabawa jest. I kubek fajny - też taki mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia słońce! Ja odpuściłam tym razem :) może w przyszłym miesiącu spróbuję! Zestaw do jedzenia już mamy, nie chciałam robić sztucznej konkurencji :)). Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już 30 edycja?! Ale to wszystko szybko leci.

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.