czwartek, 16 listopada 2017

Testowanie zestawu ''Krówka''

W zeszłym miesiącu dostałyśmy się z Julką do grona osób testujących zestawy "Krówka" od Canpol Babies. Paczka dotarła szybko, a my natychmiast wzięłyśmy się za testowanie.

W skład naszego zestawu wchodzą: kubek niekapek, miseczka z łyżeczką, maskotka krówki z pozytywką, oraz grzechocząca opaska na rączkę.


Miseczka okazała się hitem przy jedzeniu zupki. Ponieważ Jula jeszcze nie potrafi sama jest z miseczki, ja trzymałam za ucho, a Jula wybierała wszystko ze środka. Czasem łyżeczką, czasem kawałkiem bułki, ale głównie garściami haha. Bardzo podoba mi się też to, że z jeden strony naczynko jest wyższe niż z drugiej, ponieważ to znacznie ułatwia takim maluchom naukę korzystania z miski. Dodatkowo mamy pokrywkę z mocowaniem na łyżeczkę.

Maskotka bardzo przypadła mojej córeczce do gustu, często się nią bawi, a ja muszę przyznać, że jest naprawdę urocza. Niestety, pozytywka nam się odrobinę zacina, jednak Julce to zupełnie nie przeszkadza. Ważne, że gra, jest miękka i można ją gryźć.


Opaska na rączkę okazała się chyba jeszcze lepszym strzałem niż maskotka, ze względu na grzechotkę. A moja niunia lubi wszystko co grzechocze.


O kubku mogę powiedzieć, że ma piękne, żywe kolory, jednak nie korzystałyśmy z niego, ponieważ Jula piję z bidona ze słomką, a nie z niekapków. I osobiście wolę tego nie zmieniać ;)


Podsumowując, zestaw bardzo polecamy, większość nam przypadła do gustu i na prawdę często korzystamy.

4 komentarze :

  1. Super :) uwiwlbiany Canpol babies! U mnie na kanale konkurs w którym do wygrania zestaw " kolorowe zwierzęta" :)
    https://youtu.be/l2lhHc0CC-s

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, zdecydowanie coś co przydawać się będzie każdego dnia. Malutka jest przesłodka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw zestawem, jest bardzo ładny, natomiast małej testerki nic nie przebije! Jest przesłodka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw ale mała zdecydowanie wygrywa ten post����

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.