sobota, 22 lipca 2017

Najlepsze co mogę ci dać...

Przyjaźń jest jedną z najważniejszych spraw w życiu człowieka. Można twierdzić, że ważniejsza jest miłość czy rodzina, jednak czymże by one były jeśli nie opierałyby się na przyjaźni?

Każdy ma w swoim życiu kogoś ważnego. O jednej takiej osobie pisałam wam niedawno, o mojej przyjaciółce >>KLIK<<. Wiecie, że zbliża się Światowy Dzień Przyjaźni? W ten dzień warto pomyśleć szczególnie ciepło o tych cudownych osobach, które nazywamy przyjaciółmi. Możemy przygotować dla nich wyjątkowy prezent.


Zawsze lubiłam obdarowywać bliskich. W internecie można znaleźć pełno spersonalizowanych gadżetów, które sprawia, że nasz prezent będzie wyjątkowy. Niektórzy wolą zrobić coś sami, w końcu taki podarek wykonany własnoręcznie jest czymś niepowtarzalnym i od serca. Co jeszcze możemy dać przyjaciołom? Coś o wiele ważniejszego niż kolejny kubek, koszulkę czy ramki ze wspólnymi zdjęciami. Jest to czas....

Najcenniejszym prezentem jaki możesz komuś sprawić jest CZAS!

Z moją przyjaciółką o wiele częściej wybieramy wspólny dzień zamiast ładnie zapakowanych drobiazgów. Zwykle było to wspólne wyjście do restauracji, lub na drinka, czy wypad do kina. Jednak tym razem chciałabym zaproponować coś zupełnie innego.

Najlepsze co mogę Ci dać....

Gdy ktoś jest naszym przyjacielem, chcemy z nim przebywać i przeżywać wspólne chwile. Nie tylko dzisiaj czy jutro, ale też za 10 czy 20 lat. Liczy się dla nas dobro tej osoby, chcemy żeby była zdrowa i szczęśliwa. Niestety wiele kobiet wciąż obawia się badań ginekologicznych. Niektóre uważają, że to może boleć, inne że to nie potrzebne, że ich nie dotyczy. Nie chcą myśleć o tym, jak ważne jest regularne badanie się.
A takie badanie może uratować życie! Dlatego dzisiaj to my pamiętajmy o tym i zaproponujmy przyjaciółce wspólne zadbanie o nasze zdrowie i wybierzmy się na badanie cytologiczne
Pokażmy, że liczy się dla nas jej zdrowie i życie. Razem zawsze będzie nam raźniej, a po wszystkim wciąż możemy wybrać się na pyszną kawę z ciastkiem ;) Pokażmy, jakie to jest ważne.


 Akcja "Nie wstydzę się być kobietą"
Mówmy o tym głośno, badajmy się regularnie i przypominajcie o tym innym kobietom, które są dla was ważne. Nie bójmy się cytologii, ani gabinetów ginekologicznych. Obawa przed niekorzystnym wynikiem niech nikogo nie powstrzymuje! Im wcześniej wykryta choroba, tym łatwiej ją wyleczyć. 
Jeśli przyjaciółka się obawia, zapiszcie się wspólnie i poczekaj na nią przed gabinetem, niech wie że jesteś z nią w tej chwili i wspierasz. I że jej życie jest dla ciebie ważne. Tym razem, podaruj jej coś więcej niż swój czas...

Wpis powstał w ramach akcji "Nie wstydzę się być kobietą" 

15 komentarzy :

  1. Mieć prawdziwych przyjaciół to sukces, czasem bardzo trudny do osiągnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. W dzisiejszych czasach ciężko i przyjaciela, ja swojego mam w mężu i to mi starcza.

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjaciel w dzisiejszych czasach to ewenement i prawdziwy skarb!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mozna się umówić z przyjaciółką, zrobić wspólnie badania a potem pójść na ploty :) Przyjemne z pożytecznym!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna akcja, daje do myślenia... Rzeczywiście badania jest niebolesne i bardzo szybkie, a może uratować życie. Przypomniałaś mi, że mam zaległości w tym temacie... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie to ważna sprawa. A raczej uczucie i więź. Nawet więzy krwi bez przyjaźni nie gwarantują posiadania szczęśliwej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudno w dzisiejszym świecie o prawdziwego przyjaciela :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie problemem jest brak czasu. Praca i studia pochłaniają mi czas i naprawdę ciężko jest mi znaleźć wolna chwile na spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, że w codziennym pędzie łatwo zapomnieć o regularnych badaniach. Ale naprawdę warto choćby na chwilę się zatrzymać, bo to może uratować nam życie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe podejście. Bycie kobietą to żaden wstyd, raczej zaszczyt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna akcja! Nie wiedziałam o niej!
    Pozdrawiam
    Julia z Melisa i Mięta

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjaźń = zaufanie. Związek powinniśmy też budować na zaufaniu. A kwestie badań poruszamy często z przyjaciółkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto mieć bliskich przyjaciół. Ja mam trzy przyjaciółki i nawet gdy ze sobą nie mamy czasu rozmawiać wiemy że jesteśmy zawsze dostępne w potrzebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo cenię sobie przyjaźń, bo to wcale nie jest częste zjawisko. Trudno o prawdziwego, oddanego przyjaciela. Ja mam chyba tylko jedną taką osobę i wiem, że ona podobnie myśli o mnie.

    Świetna akcja, warto promować takie idee!

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.